Wednesday, October 14, 2009

Pemantauan PBS PMR/SPM di SMK Mat Salleh Ranau

14 Oktober...kira-kira jam 7.40 pagi, saya, cikgu Jasli Jitul dan cikgu Ishak Mohd Yusof, Penyelia Unit Penilaian dan Peperiksaan daerah Kota Belud telah bertolak ke Ranau untuk menjalankan pemantauan di SMK Mat Sallah atas arahan daripada JPN.Baru saya sedari lama juga saya tidak berkunjung ke daerah Ranau, lama sudah berhasrat mau bercuti di sana tapi masa belum mengizinkan agaknya...harap-harap cuti sekolah ni dapatlah bawa anak-anak bercuti menikmati suasana indah dan tenang di sana...

Pemantauan berjalan dengan lancar...dah jumpa penolong Kanannya yang begitu peramah. kawan lama kepada cikgu Ishak...lepas pemantauan kami belik ke KB tapi....singgah dulu beli buah durian...sebagai tanda dan buah tangan dari Ranau...alhamdulillah sampai ke KB pada jam 1.30 tengahari, lepas tu saya ke sekolah semula untuk urus beberapa perkara....risau ni ada cikgu yang belum key in markah tingkatan 5, saya nak key in pula markah-markah tersebut dalam online SPM....
17 oktober ni ada sambutan Aidilfitri di sekolah, masih dalam suasana raya....akhir Syawal. Mudah-mudahan kita diberi kesempatan bertemu Ramadhan dan Syawal tahun depan....

No comments:

Post a Comment